راهنمای جامع خرید پالت پلاستیکی
نوشته شده توسط : ادمین

پالت‌ها در صنعت بسیار مورد توجه و پر کاربرد هستند و در هر کارگاه تولیدی و کارخانه‌ها فارغ از هر نوع دسته بندی شغلی، تعدادی زیادی پالت به چشم می‌خورد. پالت‌ها کاربرد‌های گوناگونی دارند که بیشتر در حوزه دپوی محصولات و جابجایی آسان کاربردی هستند.آن‌ها امروزه در انواع گوناگونی چوبی، فلزی و پلاستیکی در بازار موجود هستند. اما نمونه پلاستیکی بسیار مورد توجه و پر استفاده بوده است. در این مقاله به بررسی راهنمای خرید پالت پلاستیکی و مزایای آن می‌پردازیم.

پالت چیست؟

باید در ابتدا بدانید که پالت‌ها به طور کلی برای نگهداری و طبقه بندی مواد اولیه و محصولات کاربرد دارند. همچنین پالت‌های قابل حمل، سطوح مسطح و مقاومی هستند که برای چیدن و جابجایی مواد اولیه و محصولات در کارخانه و تولیدی‌ها کاربرد دارند. پالت‌ها عموما دارای حفره‌هایی در قسمت پایه برای حمل آسان با لیفتراک هستند. همچنین آن‌ها در بازار در انواع مختلف طبقاتی، مسطح و جعبه‌ای وجود دارند.

 قیمت پالت پلاستیکی

قیمت پالت پلاستیکی با توجه به ویژگی‌های آن متفاوت است. ابعاد پالت، تعداد سفارش و نو بودن یا دست دوم بودن در قیمت پالت پلاستیکی تاثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت‌ها به صفحه ثبت سفارش پالت به مراجعه نمایید.با تکمیل فرم سفارش کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و قیمت های محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

انواع پالت پلاستیکی

از ویژگی های پالت پلاستیکی و مزایای آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که در حمل و نقل و جابه‌جایی وزن عامل مهمی است و گاهی در حمل و نقل طولانی وزن بیشتر هزینه‌های بسیاری را به تولیدکننده تحمیل می‌کند. از این رو بسته بندی و سایر ملزومات حمل و نقل مانند پالت باید تا جایی که امکان آن وجود دارد کم وزن باشند. وزن پالت پلاستیکی بسیار کم است و می‌توان این عامل را دلیل اصلی جایگزینی پالت‌های پلاستیکی با انواع فلزی و چوبی آن دانست.

پالت پلاستیکی انواع مختلفی دارد و با توجه به گسترده بودن نیازهای مشتریان و سازمان ها و شرکت ها در ابعاد مختلفی تولید و عرضه میشود شرکت حامد نوین پالت البرز نیز طیف وسیعی از ابعاد و انواع را در این نوع از پالت تولید و عرضه کرده است و به نیازهای بازار پاسخ می‌گوید و همچنین استاندارهای جهانی را در تولید پالت در نظر گرفته است ابعاد استاندارد را برای تولید پالت پلاستیکی در نظر داشته است.

پالت پایه دار پلاستیکی

پایه موجود در این نوع پالت باعث می‌شود که شما بتوانید تعدادی از پالت‌ها را روی هم قرار دهید و از فضا موجود در انبار یا فروشگاه بیشترین استفاده را کنید. این نوع پالت سقف ندارند و با قرار گرفتن روی هم دسترسی به طبقات مختلف از بین نمی‌رود. در این حالت شما می توانید به ارتفاع مورد نظر پالت‌ها را روی هم بچینید و به راحتی از محصولات درون آن استفاده کنید.

پالت کشویی پلاستیکی

پالت‌های کشویی همانطور که از نامشان پیداست به صورت کشوهای مختلف بر روی هم قرار می‌گیرند و محصولات تولید شده درون هر یک از این کشوها نگهداری می‌شوند. معمولا این نوع پالت برای محصولات دارویی و حساس به آلودگی محیط کاربرد دارند تا از گرد و غبار و آسیب‌های احتمالی در امان باشند. در استفاده از این نوع پالت شما می‌توانید از هر کشو و وسایل آن به صورت مستقل استفاده کنید و دیگر محصولات را جابه‌جا نکنید.

پالت پلاستیکی قابل حمل

این نوع پالت یکی از پرمصرف‌ترین محصولات پلاستیکی برای حمل کالا است که در صنایع متنوعی کاربرد دارد و امکان حمل سالم محصولات را فراهم می‌کند. این نوع پالت با وزن کم و استحکام بالا مقاومت زیادی در برابر جابه‌جایی و ضربه به هنگام حرکت ماشین‌های انتقال دهنده دارند. به همین دلیل در انتقال محصولات غذایی، حمل تجهیزات تکنسین‌ها و... کاربرد دارند.

جمع بندی

پالت‌ها جزء مهم‌ترین قسمت‌های انبار و قدرت لجستیک انبار هر کارخانه و کارگاهی هستند. انتخاب پالت‌هایی با دوام بالا و تحمل وزن سنگین علاوه بر داشتن صرفه اقتصادی به نگهداری ایمن و جابجایی سریع محصولات کمک زیادی می‌کنند. در میان انواع جنس‌ها، پالت‌های پلاستیکی با توجه به صرفه اقتصادی و همچنین ویژگی‌های زیاد، برای کارخانه‌ها و انبار‌ها مفید و بسیار کاربردی هستند.

منبع: https://sahandplastic.ir/





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: